طرح سه بعدی جهت کار با سی ان سی-استارتر پک

پکیج طرح سه بعدی جهت کار با سی ان سی

پس از خرید سی ان سی هر کارگاهی نیاز به مجموعه ای از طرح سه بعدی برای کار دارد.البته در ابتدای کار کمتر کسی است که توان انجام طراحیهای سه بعدی منحصر بفرد برای خود را داشته باشد.

لذا داشتن مجموعه ای متنوع از طراحیها در ابتدای کار میتواند از چند جهت سود مند باشد.یکی اینکه میتوان از همین طرحهای آماده برای کار استفاده کرد و با جیکد گیری مستقیم بلافاصله آنها را بکار گرفت.

دیگر اینکه میتوان با ترکیب این طرحها به طراحیهایی جدید و خلاقانه رسید.همچنین این مجموعه میتواند الهام بخش شما در یادگیری هنر طراحی سه بعدی باشد.

طرح stl سی ان سی

 

طرح سه بعدی فرشته

در این مجموعه حدود 2500 طرح سه بعدی با فرمت stl و با کیفیت بالا وجود دارد.انواع تابلوهای برجسته ،کتیبه،گل،قاب،آینه،نرده و سایر طرحها در این مجموعه بصورت دسته بندی شده وجود دارند.

همراه مجموعه چهار ساعت فیلم آموزش نرم افزار آرتکم بهمراه پی دی اف های آموزشی ارسال میگردد.این مجموعه میتواند به عنوان یک استاتر پک برای شروع کار با دستگاه cnc  میباشد.

از ترکیب این طرحها میتوانید به طرحهای جدیدی برسید یا از آنها در کنار طرحهای خود استفاده نمایید.

 

درباره‌ی cncborna

همچنین ببینید

لودینگ شیشه

بارگیر شیشه

بارگیر شیشه بارگیر شیشه یا سیستم لودینگ اتوماتیک شیشه برای خطوط تولید با تیراژ بالا …

3 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید،من برای تهیه یک نسخه از نمونه های سه بعدی طر ح ها تون رو بخوام،چیکار کنم و هزینه اش چقدر میشه،ودر ضمن چرا نرم افزار رادنیکس رو تو وب لاگ نمیزارید

    • سلام.لینک سایت رادنیکس رو قرار دادم.میتونید از اونجا نرم افزار رو دانلود کنید.برای تهیه پکیج میتونید با شماره 09120885228 تماس بگیرید.

    • سلام.میتونید با شماره 09120885228 تماس پیگیرید تا نمونه طرحها براتون ارسال بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *