آرتکم سرفصلها

نرم افزار آرتکم پر استفاده ترین نرم افزار کم در سی ان سی های تخت سنگ و چوب میباشد.نظر به این امر اقدام به تهیه آموزش تصویری آرت کم کردیم.نرم افزارهای دیگری نیز برای اینکار وجود دارند اما امکانات استفاده از سه محیط وکتور،رلایف و بیت مپ در این نرم افزار بسیار عالیست.

این نرم افزار توسط شرکت دلکم توسعه داده شده است اما در حال حاضر لیسانس آن متعلق به شرکت اتو دسک میباشد.

چه چیزی را خواهید آموخت؟

در آموزشهای تصویری زیر ایتدا به ابزارهای طراحی دو بعدی میپردازیم.کاربرد این ابزارها را در یک پروژه واقعی توضیح میدهیم.سپس به جیکدگیری دو بعدی برش و کف تراشی میپردازیم.

در قسمت بعد جیکد گیری سه بعدی را آموزش خواهیم داد.همچنین به استراتژی وی بیت کاروینگ که یکی از پرکاربردترین استراتژیهای هنری است خواهیم پرداخت.

تلاش زیادی انجام شده است تا این ویدیوها ساده و کاربردی باشند.در این آموزشها فقط دستورات اصلی و ضروری که به شما در هرچه سریعتر تبدیل شدن به یک کاربر سی ان سی سه محور کمک میکند گنجانده شده است.

بدیهیست که تعداد زیادی از کاربردها و روشها در این فیلمها توضیح داده نشده اند .اما آنچه به شما در کاربرد سریع دستگاه کمک میکند را در اینجا خواهید یافت.

آرتکم 2008 3d
آرتکم 2008 3d

اگرچه نسخه های جدید تر ارتکم به بازار آمده اند اما هنوز هم نسخه 2008 این نرم افزار بیشترین کاربرد و کمترین خطا را داراست.با اندکی تغییرات درصورت یادگیری این نسخه میتوانید از هریک از نسخه های دیگر آرتکم استفاده نمایید.

سرفصلها

آموزش نصب و راه اندازی آرتکم

معرفی

دو بعدی قسمت اول

طراحی دو بعدی قسمت دوم

طراحی و جیکدگیری دو بعدی قسمت سوم

طراحی  و جیکدگیری سه بعدی

استراتژی وی بیت

خشن تراشی

امکانات طراحی سه بعدی

تبدیل تصویر به طرح وکتور

جیکدگیری دیسک برای پروفیلزنی

دانلود رایگان آرتکم 2008+کرک

دانلود رایگان ارتکم +کرک(منبع دوم)

اموزش ارتکم(دانلود جزوه یک)

اموزش ارتکم ۲ (دانلود جزوه دو)

 

امتیاز دهید

0%

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

درباره‌ی cncborna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *