کنترل ارتفاع پلاسما اتوماتیک برنا

کنترل ارتفاع اتوماتیک پلاسما

کنترل ارتفاع پلاسما توسط متخصصین شرکت برناابزار و بر اساس نمونه های کارآمد خارجی طراحی و ساخته شده است.این کنترل ارتفاع بر روی تعداد زیادی از محصولات برناابزار نصب گردیده است.

هنگامیکه قصد برشکاری ورقهای کم ضخامت با پلاسما را دارید کنترل ارتفاع مناسب تورچ کار دشواریست.همچنین در هنگام برشکاری احتمال گیر کردن تورچ برش به قطعات برش خورده و شکستن آن وجود دارد.در این موارد کنترل ارتفاع  راه حل مناسبی است.

یکی از مزایای این کنترل داشتن برد مقسم ولتاژ داخلیست که در نمونه های خارجی این امکان در نظر گرفته نشده است و شما باید برای برد مقسم ولتاژ بصورت جداگانه هزینه کنید

 

 

 

دستگاه میتواند براحتی از مدار خارج گردد و شما کنترل ارتفاع را بصورت دستی انجام دهید.همچنین این دستگاه به سیستم کرش سنسور مجهز میباشد.کرش سنسور در صورت برخورد تورچ با قطعه حرکت دستگاه را متوقف مینماید و از شکستن تورچ برش گرانقیمت پلاسما جلوگیری مینماید.

 

به همراه دستگاه دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی آن به زبان فارسی و با توضیح روش راه ندازی  با پلاسماهای موجود در بازار به شما ارایه میگردد.لذا میتوانید شخصا اقدام به نصب و راه اندازی این دستگاه نمایید.

 

سیمکشی کنترل ارتفاع پلاسما
سیمکشی کنترل ارتفاع پلاسما

با توجه به اینکه دستگاه به صورت مجزا از کنترلر طراحی و ساخته شده است. لذا برای نصب این کنترل ارتفاع بر روی هر نوع کنترلر سی ان سی مشکلی وجود ندارد.همچنین دستگاه دارای 6 ماه گارانتی تعمیرات و یکماه گارانتی تعویض می باشد.

تنظیم کنترل ارتفاع پلاسما
تنظیم کنترل ارتفاع پلاسما

دستگاه در دو مدل استپر موتوری و موتور دی سی 24 ولت قابل سفارش میباشد.همچنین نوع ورودیها بصورت NO ,NC قابل تنظیم میباشد.

تنظیم کنترل ارتفاع پلاسما
تنظیم کنترل پلاسما

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و خرید محصول با ما تماس بگیرید.

دستگاههای سی ان سی برش پلاسما

 

درباره‌ی cncborna

همچنین ببینید

لودینگ شیشه

بارگیر شیشه

بارگیر شیشه بارگیر شیشه یا سیستم لودینگ اتوماتیک شیشه برای خطوط تولید با تیراژ بالا …

3 نظر

  1. سلام دستگاهتون کجاییه؟؟؟؟
    قیمت دستگاهتون چنده؟؟؟
    ممنون

  2. علی نوری

    سلام
    قیمتش چنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *